Lekker lui op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Koosenerna - WaarBenJij.nu Lekker lui op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Koosenerna - WaarBenJij.nu

Lekker lui op Langkawi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

20 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Op je hotelkamer merk je vanwege de airco niet hoe warm het al weer is als het ontbijt nog naar binnen geschoven mag worden. Het eten en drinken is hier uit de kunst. Maar dat heb ik al vaker gezegd.
Na het ontbijt zijn we gaan wandelen langs het strand terwijl het nog lekker rustig was en even een rondje gezwommen in de zee.
Daarna hebben we ook nog even gezwommen in het zwembad om daarna aan het strand op een strandbed te liggen zonnebaden onder de parasol anders gaat het veel te hard en hangen straks de vellen er bij...
Lezen, luieren, cocktails zippen, insmeren, wegdromen, zwemmen bah wat fijn!!
Even lunchen aan de beach in de luie rotanstoelen en dan weer terug naar je strandbedje voor weer net zo'n rondje als boven genoemd. Afgrijselijk toch???
's Avonds ook weer aan het strand gegeten en even in het donker op het strand gezeten om deze bijzondere dag goed af te sluiten... romantisch! Verschrikkelijk toch???

Fijn dat jullie allemaal reageren, zoals ik al vaker zei, daar wordt ik altijd wel een beetje koud van en da's lekker in zo'n warm land. Alhoewel we op dit moment in Starbucks zitten te typen en daar is het ook frisjes.
Ongelofelijk jongens, we beseffen het zelf niet eens wat we allemaal hebben meegemaakt tot nu toe en inderdaad laat je dat nu allemaal even de revue passeren als je ligt te soezen op het strand.

• 20 Januari 2010 - 09:49

Monique En Henk:

heel vervelend allemaal!!

brrrr
    Gr

• 20 Januari 2010 - 12:51

Jeanine:

WOUW!! de foto's zijn iedere keer zo mooi!! kan niet wachten op de volgende

• 20 Januari 2010 - 13:28

Nico En Martina:

Hoi Erna en Koos,

Het is allemaal een sprookje, je kan het zien en lezen. Als jullie weer thuis zijn ga je pas echt beseffen wat je gedaan en gezien hebt. We wensen jullie nog een paar mooie dagen want ik zie dat jullie nog 4 dagen hebben. GENIETEN DUS.

• 20 Januari 2010 - 13:38

Mark:

hee pap en mam,

mooie foto's! vooral dat zwembad ziet er erg mooi uit:D en de foto met de heuveltjes, dat zijn toch theeplantages? (lijkt wel op de lipton ice tea reclame)

veel plezier nog, goede terugreis en tot zondag

hieperdepiep moi
    gr mark

• 20 Januari 2010 - 18:26

Hetty:

Wat vreselijke dingen gebeuren daar bij jullie zwemmen, liggen in de zon met al weer zo'n vreemd dranke bah. Nee dan hier in Annen, Lekker werken alweer verse sneeuw en de temperatuur heerlijk koel en op zijn tijd een gewoon kopje koffie. Ik zou zo zeggen kom gauw deze kant weer op.

Groetjes

Hetty en Ger

• 22 Januari 2010 - 17:16

Frank En Alyse:

hey daar,
    Beetje laat, maar wie weet nog net op tijd voor de terugreis. Super mooie impressies. Wat een avontuur. Geniet tot laatste seconde!! Wij zijn benieuwd naar alle verhalen. Goeie reis. Frank en Alyse