met mien poedie op de plof - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Koosenerna - WaarBenJij.nu met mien poedie op de plof - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Koosenerna - WaarBenJij.nu

met mien poedie op de plof

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

21 Januari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hij lieve mensen in Nederland, allemaal bedankt voor het meeleven en meelezen. Ik hoop dat het niet te veel wordt allemaal, het blijft mooi hier en we zien steeds meer van Langkawi. Woensdag en donderdag hebben we een scooter gehuurd en hebben het eiland van oost naar west en van noord naar zuid helemaal rondgecrosst. Leuk man, zo achterop de brommer .. alsof we 18 zijn!
Heerlijk als het zo warm is .. als je rijdt verkoelt de wind en wil je bijna niet afstappen. We zitten allebei met een pothelm op en tuffen langs het dagelijks leven op dit eiland. Leuk wat je dan allemaal tegenkomt en echt waar altijd aardige mensen. Kinderen die naar je zwaaien en hallo roepen, andere wijzen je, vol overgave de weg of kijken naar ons met een grote glimlach.
Dat maakt het allemaal zo fantastisch hier. Je voelt je welkom en altijd vriendelijk behandeld. Ze hebben hier plezier aan hun werk en dan vooral als ze je van dienst kunnen zijn, ook als er geen geld in het spel is. Ik zei het al; Paradijs op aarde.
We zijn diverse watervallen gaan bekijken. Af en toe moesten we dan de plof zelfs parkeren en een nuver stukkie omhoog lopen naar de seven wells. Maar op de terugweg trakteerden we ons zelf op een ijskoude cocosnoot en nassi .... mmmmm
Onderweg hebben we loslopende koeien/buffels en apengroepen gezien, bij de weg en over de weg! Maar ook hele apenfamilies aan een piepklein strand waar wij zijn gaan zwemmen. Er was nl. een groep mensen die hun spullen even achtergelaten hadden om op rotsen te klimmen maar zij hadden etenswaren in hun tassen. Nou toen kwam het gezegde; brutale aap wel van pas. Ze haalden hele pakken koeken, pakjes drinken en zakken chips uit de tassen, maakten onderling ruzie over de verdeling en gingen met de buit in de bomen zitten eten en lieten de verpakking naar beneden vallen. Prachtig schouwspel dat we hebben vastgelegd.

In Kuan, de hoofdstad, hebben we nog even gewinkeld. Langkawi is nl. een taxfree eiland. Weer leuk shoppen dus! Maar nu hebben we ook wel genoeg souvenirs, het moet ook allemaal weer mee terug.
De mooiste souvenirs blijven de herinneringen en de ontelbare foto's die ons hier bij gaan helpen.

Fotos en leuk filmpje volgen.

Groet

• 21 Januari 2010 - 10:39

Lineke:

jongens .echt een supersaaie vakantie voor jullie,jullie zullen wel blij zijn dat het over 3 dagen over is,ik vind het fijn dat we dit contact konden hebben,leuk erna dat je de moeite iedere keer nam om ons deel te laten nemen in en met jullie prachtige vakantie,heb ervan genoten met klein beetje jaloezie,maar dat mag toch wel?een hele goede vlucht terug gewenst,als je zondag bij de olu binn zeg het even komen wij ook even,groetn en tot ziens, lineke

• 21 Januari 2010 - 13:30

Linda:

Hoi Koos en Erna,

Volgens mij hebben jullie een prachtige vakantie gehad en geweldige herinneringen, we hopen het gauw eens te horen en te zien!?
    Erg leuk om het op deze manier een beetje te kunnen volgen...
    Wij wensen jullie een goede reis terug en tot gauw,
    XXX Linda

• 21 Januari 2010 - 20:06

Hetty:

Lieve Erna en Koos,
    Weer prachtige foto's en verhalen van jullie ook de video's zijn leuk om te zien. Op deze manier kan iedereen een beetje meegenieten van jullie vakantie. Jullie zien er heerlijk ontspannen uit. Volgens mij vergeet je ook alle zorgen van alle dag als je zo'n indrukwekkende vakantie. Heel divers zowel met de auto als met de scooter op pad. Het zal weer even wennen zijn het gewone leven. We wensen jullie een goede terugreis toe en hopen elkaar gauw weer te zien.

Hetty en Ger

• 22 Januari 2010 - 06:17

Ea:

Wat een fantastich reisverslag. Indrukwekkend, een totaal andere wereld. Nog heel even en dan terug naar deze koude kant van de wereld.
    Groetjes en liefs.

• 22 Januari 2010 - 20:30

Wim En Geke:

We hebben intens genoten van jullie fantastische reis.Een reis om nooit te vergeten,nietwaar?We zijn erg benieuwd naar de foto's en filmbeelden.Een hele goede vlucht en sterkte met de jetlag en..... het is hier toch "iets" minder warm dus kleed je warm aan. Tot gauw en liefs van Wim en Geke.

• 22 Januari 2010 - 22:14

Nico En Martina:

Erna en Koos,
    Wij hebben intens genoten van jullie verhalen. Het is jammer dat we dat moeten missen maar zijn wel weer blij als jullie op Nederlandse bodem aankomen en de verhalen uit jullie mond kunnen horen. Wij wensen jullie een goede vlucht en tot gauw.

Veel liefs Nico en Martina