countdown - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Koosenerna - WaarBenJij.nu countdown - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Koosenerna - WaarBenJij.nu

countdown

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

20 Augustus 2008 | Nederland, Schiphol

Eindelijk! Koffers dicht en weg, joepie Mark heeft ons in gezelschap van de hond naar Assen gebracht. Afscheid in de regen.
Op Schiphol aangekomen geljk doorgelopen naar ons hotel voor 1 nacht CITIZEN M. Een splinternieuw hotel (sinds 1 juli geopend) Alles op z'n engels gelijk maar even en heel moderne, futuristisch ingericht. Prachtig; kingsize bed voor het het raam met zicht op gate-ways. Beetje idee van Yoko Ono en John Lennon met dat bed zo direct aan het raam. Douche en toilet zijn soort van af te sluiten cilindervormige units. Beam me up scotty...
Alles wordt bediend door een hand pc, het licht, de screens, de t.v. de temperatuur. Het licht mochten we zelf bepalen. Koos vond romatisch wel passend dus veranderd het licht rond toilet en douche van rose naar paars naar blauw en opnieuw. Heel functioneel allemaal.
We hebben op Schiphol alles even gecheckt voor het vertrek en een hele tijd staan kijken op het panoramateras.
Nog even zakjes meegenomen voor in de hamdbages.
Terug bij het hotel gelijk nu maar even dit berichtje plaatsen want er zijn nu nog pc's vrij voor gratis internetten.
Minder leuk dat er een bericht op CNN was over een vliegtuigongeluk in Madrid.
Even niet aan denken. Wij gaan gewoon vliegen morgen.

Tot gauw... tot in L.A.

• 20 Augustus 2008 - 19:05

Wim En Geke:

Goede reis en geniet van de vlucht.

• 20 Augustus 2008 - 20:10

Lineke Glazenborg:

Moi,lu ,heb hele dag aan jullie gedacht,vooral nadat ber. van madrid,erg ,maar jullie gaan andere kant op,en wij de 24ste sept pas,domme redenering past hier op z,n best,jullie gaan er maar flink van genieten hoor,en wij wensen jullie nu goede nachtrust en morgen een rustige vlucht.liefs en tot meels Henk en Lineke.

• 20 Augustus 2008 - 21:28

Martina En Nico :

hey luitjes, we wensen jullie een goede vlucht toe en horen/lezen snel hoe het is gegaan. Slaap lekker.

• 21 Augustus 2008 - 13:23

Karen:

Een hele fijne vakantie toegewenst!
    Leuk dat we jullie kunnen opvolgen, is een keer wat anders dan zelf dagboekje bijhouden;-)

liefs