geland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu geland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu

geland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

22 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou daar zijn we dan! Na een reis van in totaal 16 uur zijn we donderdag 19.30 uur plaatselijke tijd in Los Angeles aangekomen. We moesten toch nog even overstappen in Washington met alle controles er bij. Ogenscan en vingerafdrukken. Schoenen uit alles in een bakkie en dat voor alle 300 passagiers. Dus dat duurde wel ff. Maar wij hebben vakantie en die was al gestart en het maakte ons niet veel uit. We hebbben nl. een geweldige nachtrust gehad in het hotel. En heerlijk ontbijtje gehad en vervolgens een geweldige reis gehad. Het zag er eerst naar uit dat we niet naast elkaar zouden komen te zitten. Maar dat is op het laatst toch nog goed gekomen. Dus lezen, film kijken, lekker eten en drinken en even slapen. Dat vliegt ha,ha, de tijd.
Het hotel voor 2 nachten is prima! Gisteren gelijk nog even lekker een biertje genomen en gekeken naar heerlijke dansers met goeie muziek; wilden bijna meedoen.
Toch maar slapen want het is hier vroeg opstaan. 6 uur op 7 uur koffers buiten 8 uur in de bus.
Geen probleem wij gaan ervoor.

Morgen meer over onze trip naar San Diego. De tijd is nu te kort om dat allemaal te vertellen

bye nou, Koos en Erna

• 23 Augustus 2008 - 10:18

Nico En Martina:

hey vakantievierders, mooi dat je een goede vlucht hebt gehad. Geniet ervan en we blijven jullie volgen.

• 23 Augustus 2008 - 17:20

Lineke Glazenborg:

HALLO DAAR HELEMAAL,LANG ONDERWEG GEWEEST DUS,MAAR MEEGEVALLEN BEGRIJP IK,GENIET ER DAAR MAAR GOED VAN,HET IS HIER SNERTWEER SINDS JULLIE WEGGEGAAN ZIJN.NOU LUU WIE ZAIN JOEN BER MET SMART TEGEMOET.GR LINEKE

• 23 Augustus 2008 - 19:12

Jeanine En Edwin:

GELUKKIG.. nou hier is alles goed. hoefde toch pas volgende week met school te beginnen i.v.m fout in het rooster dus heb niks gemist:) vanaaf ga ik naar de verjaardag van tjidske en mark en edwin gaan ook op stap. fijn om te horen dat alles goed gaat.. wel even snel wat foto's plaatsen daar zitten we op te wachten en opa en oma ook.. veel plezier

(L)you