Van de bergen naar de Pacific Ocean - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu Van de bergen naar de Pacific Ocean - Reisverslag uit Modesto, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu

Van de bergen naar de Pacific Ocean

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

02 September 2008 | Verenigde Staten, Modesto

Hallo allemaal,

Wij hebben jullie berichtjes steeds met heel veel plezier gelezen. Het geeft een heerlijk gevoel als alles opeens heel dichtbij lijkt. Heimwee hebben we geen tijd voor maar je zet alles wel in een ander perspectief hier.
We hopen dat Ian weer helemaal beter wordt. Jaartje ouder dus dat wordt al een hele vent.
De Glazenborg kant heeft ook steeds feest lezen we wel en Hettie en Gerrie hebben het mooie weer meegenomen uit Frankrijk. Mooi man.
Jeanine zorgt in alle opzichten goed voor zichzelf (en fifi) en daar zijn we trots op. Ff volhouden we zijn zo weer thuis!
Karen haar verhaal lezen over Griekenland schiet er momenteel even bij in. Dit pikken we weer op als we thuis zijn.

Fijn dat jullie met ons meereisen allemaal!!!

Het verhaal over Yosemite hebben jullie al gelezen. Dat vond plaats in de ochtenduren zeg maar en daar na ging het plankgas met Billy de chauffeur naar San Fransisco. Eerst door de groene vallei van Californie. Dit door irrigatie groene landschap stond zo haaks op de woestijn van gisteren. Een lust voor de ogen. Later verandere het glooiende heuvels met geel gras met allemaal koeien. Dit is dan ook de groente en fruitschuur van Amerika en de melkhandel voor de natie. Kilomters lang.
En dan zie je opeens de skyline van San Fransisco dichter bij komen. Via de Oaklandbrug (onder en boven rijbanen) kom je een stad binnen waar je ogen te kort komt.
Wij zijn direct doorgereden naar de Fishermanswarf en van daaruit een boottocht gemaakt waar je uitzicht hebt op San Fransisco. Daarna een rondtocht door San Fransisco met natuurlijk een ritje over de Golden Gatebridge. AWSOM...
Toen naar het hotel, koffer open, douchen, andere kleding aan en hop op de bus naar de cable car een heeeeele leuke belevenis over de straten met heuvels naar chinatown waar we chinees hebben gegeten met z'n allen.

Daarna met de bus naar ons Hotel in een beetje een buurt waar veel zwervers zijn.

Slapen.... morgen verder bye now...

• 03 September 2008 - 18:46

Laurien:

hey Koos en Erna,
    Ik heb vandaag de link doorgestuurd gekregen van mam, ik wist helemaal niet dat we jullie konden volgen. Maar dat is wel heel gaaf zeg! Echt mooi om jullie verhalen te lezen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Hier verder alles goed.

Dikke kus van ons allemaal uit Patjewol.

• 03 September 2008 - 19:33

N & M:

Howdi,
    We lezen jullie reisverslagen ademloos . Tjonge wat een belevenissen. Ook zagen we jullie op die ene foto in Vegas, helemaal rechts. Met die foto's wordt het nog mooier. Als je dat allemaal ziet en leest , dan is het hier maar saai hoor.
    Dit moet voor jullie de "moeder alle vakanties zijn" Ook nog iets van Gustaf en de Conventions meegekregen ?
    He, keep up the good work

• 04 September 2008 - 19:39

Lineke En Henk:

Goeiedag evn weer,prachtig wat jullie meemaken,en jullie zullen wel doodmoe weer overkomen,maar dat was het vast waard he?Nog zo verkouden?Nou ik was ook grieperig en niet van de erko,nou luu we hopen dat jullie goed weer overkomen en we horen en zien jullie op oma,s verjaardag he? We kijken uit naar jukkie verhalen,groetjes en tot kiekes, Lineke en Henk

• 04 September 2008 - 19:41

Lineke:

Typfoutje luu denken jullie allemaal dat ik niet kan typen he? het moet zijn jullie ha ha