Las Vegas part two - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu Las Vegas part two - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Koosenerna - WaarBenJij.nu

Las Vegas part two

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Koosenerna

02 September 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Okidoki, back on track... ondertussen is het hier dinsdag 19.00 uur en zitten we in Pismo Beach. We zijn verder niet meer in de gelegenheid geweest om te internetten vandaar. Ondertussen weer van alles gezien. Echt van het ene uiterste in het andere. Maar ik ga ff verder met Las Vegas want vanuit het Palazzo Hotel gingen we naar Ceasars Palace en Ceasar had een groot koninkrijk dus je raadt het al het hotel was supergroot. Met prachtige beelden en een watershow onderdak en verschrikkelijk veel winkels die we nu dus niet konden bezoeken. We schoven als provinciaaltjes door Ceasars palace en kwijlden emmers vol. Toen weer naar buiten en hoppa de volgende verrassing Hotel Bellagio met op dat moment een waterfonteinenshow van wel een kilometer breed terwijl een zanger Amerika met veel lof bezong. Nou dan gaan je de rillingen wel over de rug...
Na 3 van deze hotelshowings mochten we weer in de bus. Ondertussen was het al donker geworden en werd Las Vegas niet alleen verlicht door miljarden neonlampjes maar ook door het flitsen van de camera's van iedereen. We zaten nu al op zo'n 700 foto's!!
We gingen met de bus downtown naar de Fremontstreet. Het oude Las Vegas. Fremontstreet is een cirac anderhalf kilometerlange straat die helemaal overdekt is met ledlampjes waarop beelden te zien waren van happenings in de Fremontstreet. Ik ben zelf ook even bij de camera gaan staan en zo zagen we me myself and I op het grootste t.v.scherm in de wereld ahhhmm, jaahaa alles is groot hier.
Ook deze straat weer een en al pracht en praal en licht en muziek en vrolijke mensen. Het leek wel Winschoter Nacht maar dan heeeeeel overdreven ha,ha.
Na die tijd, ik zou zeggen gelukkig naar onze hotelkamer want we waren dizzy van de indrukken.

De volgende dag hadden we een dag voor ons zelf. Aangezien we bek af waren van alle indrukken en Koos snifverkouden was hebben we een halve dag doorgebracht in het zwembad on the third floor wel even. Het was er knap heet want vandaag was het 100 Fharenheit ofterwel schrik niet bijna 46 graden dus in de schaduw, factor 50 op en af en toe een dip in the pool. Pas tegen een uur of vijf waren wij weer op de Strip en begonnen met Hotel Adverture Island, daarna Mirage waar we heerlijk gegeten hebben, Hotel Flamingo (met echte rose flamingo net iets voor Jeanine) daarna naar De Eifeltoren en Arc de Triompf (ook hierin weer zo'n wereld binnen met luchten en alles in de stijl van Frankrijk) en toen weer naar buiten naar de statue of liberty van Hotel New York met een skyline van skyscrapers waarbovenop een heuse achtbaan gevestigd was. Need I sat more...?
Toen bekaf, last van de voeten en de rug met de bus terug naar ons eigen circus. Kaput, KO, slapen want 6 uur was het weer tijd voor de reis naar
Yosemitepark en Lake Mamut.

Een van de medereizigers, Eric, die ook in Winschoten werkt had gegokt en goed ook. Hij heeft $540 gewonnen! Wij hebben niet gegokt en daar had ik toen wel spijt van toen ik dat hoorde ha,ha. Maar wat een ervaring.

• 03 September 2008 - 17:35

Hetty:

Leuk ik zag jullie beiden op een groot scherm als ik goed heb gekeken. Sjonge sjonge wat een indrukken ik zou er niet van kunnen slapen. Het is echt een land van bigger biggest maar leuk omdat eens te aanschouwen. Jullie Crand Canyon was indrukwekkend maar wij hebben die in Frankrijk de George du Verdon dit jaar op de fietst aanschouwd. Ik moet je zeggen dat is ook een belevenis en erg vermoeiend. We zijn erg benieuwd naar de vele foto's die jullie gemaakt hebben. Misschien moeten we weer een fietsdag organiseren zodat jullie de foto's en indrukken eens goed kunnen laten zien en overbrengen. Fijn dat de kinderen het zo leuk doen ze redden zich prima zo te lezen. Wanneer komen jullie weer thuis? Ik ben vandaag weer begonnen te werken en gelijk pas om half zeven thuis. Back to earth zou ik zo zeggen. Genieten jullie nog lekker van alle leuke dingen.
    Groetjes Hetty en natuurlijk ook van Ger